1. Condiții principale de furnizarea a serviciilor este respectarea și aplicarea părților la cerințele și reglementările specificate de Florar.md.
2. Serviciile sunt furnizate doar în ceea ce privește Ordinul.
3. Florile de sezon. Florar.md nu poate garanta disponibilitatea constantă a anumitor flori sezoniere în magazin, mai ales în cazul în care comanda solicitată este urgentă, iar compoziția finală a buchetului poate diferenția de imaginea de pe site-ul Florar.md. Totuși, fiecare lucrare de flori este realizată din flori proaspete destinate doar pentru comanda dvs, depunând maxim efort ca buchetul solicitat să fie corespunzător.
4. În cazul în care apelați la serviciul de livrarea a florilor în hoteluri, campinguri, etc. expeditorul este obligat să indice numărul apartamentului / camerii de hotel, numele complet al destinatarului (sau câteva persoane, cum ar fi: de grup, dl și d-na, etc.). În cazul hotelurilor, comanda poate fi livrată doar la punctul de recepție (recepție). Multe hoteluri interzic trecerea persoanelor terțe în interiorul acestuia. Florar.md nu poartă raspundere pentru livrarea comenzii pe adrese adresei incorecte, eronate sau incomplete a hotelului, precum și pentru plecarea mai devreme a beneficiarului din hotel. Comanda este considerată a fi livratâ la momentul intrării acestuia la recepția hotelului indicând numele și camera completă, numărul destinatarului indicat de către cumpărător.
5. Corectitudinea livrarii depinde de toate datele pe care le oferă expeditorul. De aceea, vă rugăm să completați cu atenție toate casetele necesare. După necesitate, introduceți comentarii suplimentare (spre ex. cod de blocare a ușii de la intrare).
6.Expeditorul este obligat să precizeze adresa exactă. În cazul în care ați specificat adresă incorectă sau incompletă necesară pentru livrare, lipsa beneficiarului la adresa indicată, destinatarul a mutat, nu trăiește, nu funcționează, în vacanță, într-o călătorie de afaceri, etc., Florar.md nu poartă raspundere pentru comenzile nepreluate, iar serviciul oferit este considerat ca fiind realizat.
7. În cazul în care destinatarul refuză să accepte florile livrate din diverse motive, este considerat serviciu furnizat.
8. În cazul în care beneficiarul, din orice motiv nu este mulțumit cu punerea în aplicare a ordinului sau calitatea florilor livrate, vă rugăm să ne contactați în termen de 24 de ore de la livrare, numărul de contact este indicat pe site. Florile sunt mărfuri perisabile, și nu vă putem oferi o înlocuire sau restitui plata, dacă nu ne veți contacta în timp indicat cu privire la această problemă. În cazul în care serviciul nu a fost realizat în timp sau calitatea serviciuui nu este corespunzătoare din vina companiei, Florar.md, garantează restituirea plății în întregime.
9. Cumpărătorul este este obligat să completeze în mod independent și fiabil toate câmpurile obligatorii ale serviciului formularul de comandă.
10. Cumpărătorul se angajează în pregătirea, crearea, modificarea datelor pentru a furniza servicii de a respecta toate normele și cerințele legislației în vigoare aplicabile.
11. Cumpărătorul se obliga să achite serviiile solicitate în conformitate cu acești termeni și condiții.
12. Plata se face de către Cumpărător un avans de 100% (o sută la sută) din valoarea serviciului selectat, prin metodele indicate în secțiunea de plată pe site-ul Florar.md.
12.1 Toate achitările prin intermediul Moldova Agroindbank se procesează în moneda națională - MDL (lei moldovenești). Prețurile în EUR și USD sunt orientative.
12.2 Achitările prin intermediul Paynet sau PayPal susțin EUR si USD.
13. Florar.md în nici un caz nu poate fie tras la răspundere pentru: a) orice actiune / inactiune ca rezultat direct sau indirect al acțiunilor / omisiuni ale unei terțe părți; b) orice daune și / sau pierderea beneficiul cumpărătorului și / sau părți terțe, indiferent dacă ar putea prevedea magazin posibilitatea unor astfel de daune sau nu; c) utilizarea (incapacitatea de a utiliza) și alte consecințe utilizării (incapacitatea de a utiliza) cumpărătorului de a alege forma lor de servicii de plată
14. În cazul unor sancțiuni/ penalități, Florar.md restituie doar suma de plată achitată de către cumpărător pentru serviciile solicitate.
15. Florar.md nu își asumă răspunderea pentru încălcari cauzată de un act de forță majoră, cum ar fi: acțiunea autorităților publice, incendii, inundații, cutremure, altele acțiuni spontane, lipsa de energie electrică și / sau eșecul de operare a unei rețele de calculatoare, revoltă, sau alte circumstanțe, ce pot afecta capacitatea de muncă a magazinului.
16. Cumpărătorul este pe deplin responsabil pentru: a) respectarea tuturor cerințelor legale, alte acțiuni întreprinse de aceștia în calitate de cumpărător; b) acuratețea informațiilor specificate în timpul înregistrării ca utilizator al serviciilor și fiabilitatea garanțiilor și asigurările cumpărătorului.
17. În cazul încălcării acestor condiții, Florar.md este în drept să anuleze sau să modifice condițiile prestării serviziilor pînă în momentul eliminarii încălcărilor de către cumpărător și să ceară compensare pierderilor. Dacă încălcările nu au fost eliminate, Florar.md poate rezilia contractul de prestare a serviciilor, expediind notificare Cumpărătorului pe adresa de e-mail specificată în momentul realizării comenzii.